Reclame met resultaat

Onze missie bij Argo reclame is duidelijk: we willen dat ondernemers beter resultaat halen.

Dit door méér en betere klanten aan te trekken.

Die krijg je echter niet zomaar in de schoot geworpen. Je hebt in de basis een goed product of verhaal nodig waar je professionele reclame rond voert.

Goede reclame is volgens ons gebouwd op 7 pijlers. Het zijn de 7 bouwstenen van onze dienstverlening en de 7 beloftes voor wie klant bij ons wordt.

1. Meer visibiliteit

Je trekt geen nieuwe klanten aan (laat staan de juiste klanten) als je niet opvalt. Dat is de basisregel voor reclame met resultaat.

Bij Argo vertrekken we van het feit dat je zichtbaar moet zijn voor klanten en prospects op alle relevante contactmomenten met je bedrijf.

Wij helpen je om hier de juiste mix in te vinden. Op die manier bouw je aan een duurzaam resultaat met reclame.

2. Beter vindbaar op het internet

De klant van vandaag wacht niet meer tot jouw reclame in de bus valt. Integendeel: digitale technieken als Google hebben hen de macht gegeven om naar bedrijven als dat van jou op zoek te gaan.

Bij Argo zetten we jouw bedrijf meteen in de kijker zodra ‘jouw’ klanten of prospects op zoek gaan naar ‘jouw’ producten of diensten.

Want je verliest omzet als je op het internet onvindbaar of slecht vindbaar bent.

3. Balans tussen online en offline

Ondernemers gaan op vlak van reclame vaak overcompenseren op online vlak. Ze hebben op het internet (te) lang niets of weinig gedaan en gaan nu alle energie in online reclame stoppen.

Dat is zonde als er geen link is met je offline communicatie. Tekent jouw klant het order na minstens één offline contact? Dan zal je de juiste balans moeten vinden tussen online en offline. Argo helpt je om die te vinden.

4. Niet meer leads, maar de juiste leads

“Ik wil veel leads”, horen we bij Argo dagelijks. Dat mag, maar ze zijn nutteloos als je leads het verkeerde profiel hebben. Goede reclame stuurt de juiste leads jouw richting uit omdat je de juiste boodschap op het juiste medium plaatst.

Bij Argo leren we onze klanten vissen, terwijl ondernemers op vlak van reclame vooral jagen. We zetten fuiken, gebruiken het juiste aas en scheppen de goede leads binnen. Bingo!

Slechte reclame kost geld. Goeie reclame levert geld op.

5. Stap voor stap naar succes

Elke dag een kleine stap vooruit brengt je ver, geloven we bij Argo.

Vanuit het niets veel geld in reclame stoppen haalt zelden iets uit. Wij bouwen onze samenwerking met klanten op basis van een duidelijk stappenplan naar méér en betere klanten. De rode draad hierin is dat alle parameters in orde moeten zijn (zowel online als offline) en dat de reclame-acties consistent (het ganse jaar door) uitgevoerd moeten worden.

6. Zoek naar marge en winst

De juiste leads en de juiste klanten aantrekken zorgt finaal ook voor marge en winst. Daar hebben we bij Argo twee argumenten voor.

  • Eén: de juiste klant is een klant die marge en winst oplevert.
  • Twee: méér juiste klanten zorgt finaal voor bedrijfsmarge en bedrijfswinst.

Zet dus alle reclame-investeringen in op die klantengroep(en) waar marge en winst te halen valt.

7. Naar 100% meetbare reclame

“De helft van mijn reclame is weggesmeten geld. Alleen weet ik niet welke helft”. 

Het is bekend citaat uit de reclamewereld.

Wie met ons samenwerkt weet haarfijn welke reclame werkt en welke reclame weggesmeten geld is. Dat laatste komt voor, ook bij onze klanten. Want reclame is soms experimenteren waarbij niet alles lukt.

Maar meten is weten, daarom waken wij er over dat jouw reclame 100% meetbaar is.

Interesse? Maak een afspraak

Vraag een afspraak aan, dan bekijken we samen de mogelijkheden. Noteer alvast je vraag en schrijf erbij wanneer je de afspraak zou willen. We bevestigen je snel.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Bel nu
Route