Zo verhoog je je omzet met een postkaart

Postkaarten – eenvoudig en efficiënt

E-mails, e-mails, e-mails. Je inbox explodeert

Buiten de nieuwsberichten waarvoor je zelf toestemming hebt gegeven, krijgen we de laatste jaren ook meer en meer ongevraagde mail binnen.

Het resultaat? Je boodschap wordt steeds minder gelezen via dat kanaal. En de brievenbus? Die blijft leeg. Verbazingwekkend! Iedereen wil mailen, maar een brief of folder wordt nog zelden verstuurd. Dat biedt jou opportuniteiten.

Verstuur bijvoorbeeld eens:

  • een postkaart met een persoonlijke boodschap
  • een interessante nieuwsbrief in krantvorm
  • een fysiek boek

Het kost geld, maar je bent wel alleen in de brievenbus. Je hebt amper concurrenten én je wordt gelezen.

De openingsrate van originele post is zo goed als 100%. Bij een e-mail amper 3%.

Trek nu zelf je conclusie …

Tips voor originele en duidelijke communicatie

Uiteraard is het belangrijk dat jouw offline reclame origineel en duidelijk is. Dit zijn nog 7 extra tips om de aandacht van jouw doelgroep te trekken:

  1. Vermeld je bedrijfsnaam en logo heel zichtbaar.
  2. Gebruik een duidelijke titel zodat het meteen duidelijk is waarover het gaat.
  3. Laat je grafisch ontwerp je boodschap ondersteunen.
  4. Maak een ontwerp met opvallende kleuren dat zich onderscheidt van de massa.
  5. Zet de voordelen voor je doelgroep in de verf.
  6. Denk out-of-the-box. Je mag eens gek doen!
  7. Vergeet de call-to-action niet.

Succes!

Nog meer tips voor reclame met resultaat?

Dan helpen wij jou graag met een gericht plan van aanpak. Vraag alvast naar nog 49 andere tips om je omzet te verhogen. Of neem gerust contact op voor meer informatie.

Deel dit bericht
Bel nu
Route