Websites

U stopt als kleine ondernemer zoveel tijd en energie in uw zaak, maar krijgt er soms bitterweinig voor terug. Wat is de oorzaak hiervan, denkt u?

De kans is bijzonder groot dat er iets schort aan de manier waarop u communiceert. De teksten op uw website trekken bijvoorbeeld niet de juiste klanten aan. Of u heeft een sterk verouderde, ongebruiksvriendelijke webpagina. Mensen vinden er misschien niet wat ze zoeken.

Dé online en offline reclamespecialist

Intussen hebben we meer dan 25 jaar ervaring in de reclamewereld. Onze eigen website spreekt vloeiend ‘Googles’, waardoor onze eigen ideale klanten de weg vinden naar Argo. Net zoals u hier nu bent terechtgekomen.

Wij werken graag samen met ondernemers die:

  • vooruit willen met hun bedrijf;
  • gedreven zijn om te groeien;
  • en zelf meer plezier willen in hun werk.

Meer ideale klanten voor uw bedrijf, daar gaan we voor!

Wilt u ook een goede website laten maken?

Aarzel niet om contact op te nemen via de contactpagina. Wij helpen u graag verder!

Website met resultaat? Dan is dit het geheim

Stel: je hebt een prachtige website, maar … niemand vindt hem; je krijgt er geen klanten door; mensen kijken 2 seconden naar jouw pagina en zijn dan weer weg. Dat zou niet de bedoeling mogen zijn. Zoals we al eerder hebben aangegeven, moet een goede website geld opbrengen. Het moet ervoor zorgen dat je aanvragen […]

Lees Meer

Hoe je testimonials inzet om meer klanten aan te trekken

Klanten kopen van klanten Iedereen weet het: testimonials vormen ijzersterke reclame voor elke firma. En toch investeren heel wat ondernemers niet in klantengetuigenissen. Wat een gemiste kans! Referenties verzamelen op je website is een krachtige marketingtool waarmee je … je bedrijf sterker in de markt zet jouw geloofwaardigheid boost je omzet verhoogt Met andere woorden: […]

Lees Meer

Spreek de taal die jouw klanten gebruiken

Wanneer je met een ideale klant praat – of het nu telefonisch of face-to-face is – luister dan naar de problemen waarmee hij zit. Gebruik een notitieboekje en schrijf zijn vragen en noden op. Dit liefst in zijn exacte bewoordingen. Dat gaat je helpen met je marketingboodschappen. Wat is de taal van jouw klant? In […]

Lees Meer

Plaats een elevator pitch op jouw homepagina

What the pitch? Een pitch is wat ze in marketingtermen een USP (Unique Selling Proposition) noemen. Het is dé reden waarom prospecten met jou in zee zouden gaan. Met de antwoorden op volgende vragen onderscheid je je van jouw concurrenten: Welk product/welke dienst zet je precies in de markt? Wat doe jij anders dan jouw […]

Lees Meer

Zorg voor een call-to-action op jouw website

Call-to-action op websites: een absolute must Elke pagina op een professionele website moet 1 doel hebben. Bovendien moet dat doel duidelijk zichtbaar zijn. Je kan bijvoorbeeld een actieknop toevoegen met: “Bel nu” “Neem onmiddellijk contact op” “Vraag vandaag nog een gratis offerte aan” Het is cruciaal dat deze ene “call-to-actionknop” voldoende opvalt. Dus zet je […]

Lees Meer

Ga voor een professionele website

Een website is voor ons professioneel als ze opbrengt. Punt! 7 eisen waaraan een professionele website moet voldoen De praktijk leert dat dit websites zijn die bepaalde eigenschappen gemeen hebben: Ze gebruiken teksten in combinatie met beelden. Teksten omdat bezoekers nu eenmaal graag lezen wat jouw aanbod juist inhoudt. Beelden om het geheel kracht bij […]

Lees Meer

Meer klanten werven? Dat begint bij contacten leggen

Kom letterlijk buiten en ga naar netwerkevents om kennis te maken met nieuwe klanten. Tips om contact te maken met nieuwe klanten Met deze tips haal je steeds het beste uit een sociaal evenement: Zorg dat je genoeg visitekaartjes bij je hebt Dat is natuurlijk een absolute must, anders vergeten mensen met wie ze hebben […]

Lees Meer

Boost jouw imago met een doelgerichte website

Krijg je wel eens de opmerking dat jouw huidige website verouderd of ongebruiksvriendelijk is? Of erger, beschik je nog steeds niet over een eigen webpagina? Dan laat je daar een geweldige kans liggen. Hoewel we de kracht van mond-tot-mondreclame en social media zeker niet ontkennen, tikt de grote meerderheid van de mensen haar vragen in op […]

Lees Meer

Website uitbesteden aan een professional? VLI deed het ook

Nieuwe website voor VLI Voor de Vereniging van de Lokerse Industrie maakten wij een nieuwe website. VLI is een unieke en inspirerende netwerkmogelijkheid voor Lokerse ondernemers van productie- en industriebedrijven. Hoewel er al 80 bedrijven lid zijn, staat het bestuur steeds open voor meer leden. Daarom wilden ze de website in een nieuw jasje stoppen. Onze […]

Lees Meer

Website laten maken? Dat deed Nadja Klingen ook

Nadja Klingen heeft nieuwe website laten maken Voor Nadja Klingen, dé bewegingscoach voor senioren, maakten wij een nieuwe website. Sinds 2016 is ze actief bezig met de gezondheid van onze oudere generatie. Ze brengt hen -letterlijk én figuurlijk- in beweging. Haar uniek concept van de FIT+ groepslessen wilde ze graag beter in de markt plaatsen. […]

Lees Meer
Bel nu
Route