Nieuws

Hieronder kan je al ons nieuws vinden van de afgelopen jaren. Regelmatig posten wij interessante en leuke weetjes over producten die wij in ons aanbod hebben. Ook geven we meer specifieke informatie over onze werkwijze bij het beletteren, bestickeren, plaatsen van spandoeken, stickers, magneetborden, textielframes, werfdoeken … Ontdek hier eveneens verschillende praktijkcases van onze tevreden klanten.

Wij vinden het ontzettend belangrijk dat jij weet hoe wij de zaken aanpakken en op welke manier wij optimale kwaliteit nastreven. Ons doel? Jouw reclame wél zichtbaar maken.

Vind je niet meteen wat je zoekt? Aarzel dan niet ons te contacteren. Wij helpen jou met veel plezier verder!

Ga voor een professionele website

Een website is voor ons professioneel als ze opbrengt. Punt! 7 eisen waaraan een professionele website moet voldoen De praktijk leert dat dit websites zijn die bepaalde eigenschappen gemeen hebben: Ze gebruiken teksten in combinatie met beelden. Teksten omdat bezoekers nu eenmaal graag lezen wat jouw aanbod juist inhoudt. Beelden om het geheel kracht bij […]

Lees Meer

Belettering is nog steeds effectieve reclame

Belettering is niet ‘out’! Misschien denk je dat het tegenwoordig enkel noodzakelijk is om in te zetten op online marketing. Vergis je daar niet in. Offline reclame is nog steeds minstens even belangrijk. Het is cruciaal dat mensen jou (of jouw bedrijf) zo veel mogelijk tegenkomen. Hoe meer blootstellingen aan jouw reclame, hoe beter je […]

Lees Meer

Meer klanten werven? Dat begint bij contacten leggen

Kom letterlijk buiten en ga naar netwerkevents om kennis te maken met nieuwe klanten. Tips om contact te maken met nieuwe klanten Met deze tips haal je steeds het beste uit een sociaal evenement: Zorg dat je genoeg visitekaartjes bij je hebt Dat is natuurlijk een absolute must, anders vergeten mensen met wie ze hebben […]

Lees Meer

Néén, wij zijn niet overgenomen

Reclame met resultaat 2 januari 2019: lights on. In de nieuwe showroom prijkt het nieuwe logo van Argo op de rode muur in de inkomhal. De laatste hand wordt gelegd aan de nieuwe reclamezuil voor de deur. Inderdaad, we hebben een nieuwe huisstijl. Maar wat nog belangrijker is voor ons, is de baseline: reclame met […]

Lees Meer

Zorg voor meer conversie

Conversie is een marketingterm. Het is het moment waarop een prospect een klant wordt. De prospect converteert. Toch zal niet elke prospect converteren. Dit zijn percentages die zelfs rond de 30% liggen. Dus 3 op de 10 prospecten converteren. Maak van je bezoekers en prospecten klanten Wat kan je dan doen om jouw conversie te […]

Lees Meer

Goede reclame nodig? Bij ons ben je aan het juiste adres

 Zet je te vaak en te veel in op doelloze Facebookadvertenties? Heb je wel een sticker op je voertuig, maar valt deze niet op voor jouw klanten? Of weet niet hoe je ervoor kan zorgen dat je meer klanten kan bereiken via offline reclame? Dat zijn gemiste kansen. Onze hart bloedt bij het ondervinden dat […]

Lees Meer

Bouw het aantal contactmomenten op

Testen hebben uitgewezen dat er gemiddeld 7 contactmomenten nodig zijn vooraleer een prospect effectief overgaat tot een aankoop. Een voorbeeld: Een prospect ziet jouw bestelwagen met reclame rijden (1ste contact) Diezelfde avond ziet hij een Facebookadvertentie (2de contact) Hij bezoekt jouw website en stelt een vraag (3de contact) Je antwoordt via e-mail (4de contact) De […]

Lees Meer

Volg je contacten op

Is ‘Jij vraagt, wij draaien’ jouw motto als ondernemer?  Jouw klanten geven wat ze vragen is natuurlijk een must. Maar zorg dat het daar niet bij blijft … Prospecten die contact opnemen voor een prijsaanvraag, om informatie te krijgen, om een folder aan te vragen, … Doe daar iets mee. Volg deze contacten op. Het […]

Lees Meer

Let op de kleur van je voertuigen

Nu het autosalon weer nadert, loont het de moeite om stil te staan bij wagenreclame. Zeker in combinatie met je huisstijl. Het is belangrijk dat je deze stijl ook doortrekt naar jouw auto’s, bestelwagens en/of vrachtwagens. Denk en handel vanuit je huisstijl Als je steeds een witte achtergrond gebruikt met een rood logo, test dan […]

Lees Meer

Maak van je klant een ambassadeur

Niks is zo krachtig als een klant die je aanbeveelt bij iemand uit zijn kennissenkring. Je kan nog de meest overtuigende argumenten op tafel leggen of de beste leverancier zijn, als jij zelf zegt dat je de beste bent om het probleem van je klant op te lossen, zal dit eerder sceptisch worden onthaald: “Is […]

Lees Meer
Bel nu
Route