Nieuws

Hieronder kan je al ons nieuws vinden van de afgelopen jaren. Regelmatig posten wij interessante en leuke weetjes over producten die wij in ons aanbod hebben. Ook geven we meer specifieke informatie over onze werkwijze bij het beletteren, bestickeren, plaatsen van spandoeken, stickers, magneetborden, textielframes, werfdoeken … Ontdek hier eveneens verschillende praktijkcases van onze tevreden klanten.

Wij vinden het ontzettend belangrijk dat jij weet hoe wij de zaken aanpakken en op welke manier wij optimale kwaliteit nastreven. Ons doel? Jouw reclame wél zichtbaar maken.

Vind je niet meteen wat je zoekt? Aarzel dan niet ons te contacteren. Wij helpen jou met veel plezier verder!

Hoe je testimonials inzet om meer klanten aan te trekken

Klanten kopen van klanten Iedereen weet het: testimonials vormen ijzersterke reclame voor elke firma. En toch investeren heel wat ondernemers niet in klantengetuigenissen. Wat een gemiste kans! Referenties verzamelen op je website is een krachtige marketingtool waarmee je … je bedrijf sterker in de markt zet jouw geloofwaardigheid boost je omzet verhoogt Met andere woorden: […]

Lees Meer

Wij zoeken een straffe stagiair(e) social media

Wij zoeken een straffe stagiair(e) social media Ben je gebeten door de wondere wereld van Facebook, Instagram, LinkedIn en YouTube? Kan je makkelijk conceptueel denken? Verplaats je je in no time in eender welke doelgroep? Dan ben jij vast de Social Media Maniac waarnaar wij op zoek zijn! Onze ideale stagiair(e) sociale media management… studeert […]

Lees Meer

Betaal Google om bezoekers naar je website te trekken

SEA … SEO … Wat? Vroeger mocht je betalen aan de dikke gele telefoonboeken, nu aan Google. De manier om bovenaan de zoekresultaten te geraken is door Google Ads (het vroegere Adwords) in te schakelen. Dit wordt ook wel Search Engine Adwords (SEA) genoemd. Je kan ze herkennen door in de zoekresultaten op zoek te […]

Lees Meer

3 redenen om jouw gevelreclame te boosten

Zijn de originele kleuren van de boodschap op je gevel niet meer te herkennen? Dateert dat reclamebord uit de tijd dat de dieren nog spraken? Of weet jij zelfs niet meer wat er op jouw voorgevel afgebeeld staat? Dan wordt het dringend tijd om jouw gevelreclame te veranderen. Wij geven je 3 goede redenen om […]

Lees Meer

Spreek de taal die jouw klanten gebruiken

Wanneer je met een ideale klant praat – of het nu telefonisch of face-to-face is – luister dan naar de problemen waarmee hij zit. Gebruik een notitieboekje en schrijf zijn vragen en noden op. Dit liefst in zijn exacte bewoordingen. Dat gaat je helpen met je marketingboodschappen. Wat is de taal van jouw klant? In […]

Lees Meer

4 ijzersterke redenen om te investeren in autoreclame

Zet je in op sociale media, maar krijg je er eigenlijk niet zo veel voor terug? Pomp je massa’s geld in advertenties zonder respons? Of merk je dat je als bedrijf gewoon te weinig wordt opgemerkt? Dan loont het de moeite om te investeren in autoreclame. Dat is een risicoloze belegging in succes. Wij geloven […]

Lees Meer

De ultieme tip om goede afbeeldingen voor je reclame te scoren

“Beelden zeggen meer dan 1000 woorden.”  Deze uitspraak klopt als een bus. Goed gekozen afbeeldingen en foto’s op jouw bestelwagen, visitekaartje, gevel en website: trekken de aandacht van potentiële klanten; geven extra power aan tekst; en blijven langer hangen bij jouw publiek. Omgekeerd zien we dat “foute” beelden jouw imago kunnen schaden. Een autobelettering voor […]

Lees Meer

Plaats een elevator pitch op jouw homepagina

What the pitch? Een pitch is wat ze in marketingtermen een USP (Unique Selling Proposition) noemen. Het is dé reden waarom prospecten met jou in zee zouden gaan. Met de antwoorden op volgende vragen onderscheid je je van jouw concurrenten: Welk product/welke dienst zet je precies in de markt? Wat doe jij anders dan jouw […]

Lees Meer

Zorg voor een call-to-action op jouw website

Call-to-action op websites: een absolute must Elke pagina op een professionele website moet 1 doel hebben. Bovendien moet dat doel duidelijk zichtbaar zijn. Je kan bijvoorbeeld een actieknop toevoegen met: “Bel nu” “Neem onmiddellijk contact op” “Vraag vandaag nog een gratis offerte aan” Het is cruciaal dat deze ene “call-to-actionknop” voldoende opvalt. Dus zet je […]

Lees Meer

Reclametips voor Hout De Groote Lokeren

Dat je niet al je reclame-eieren in 1 mand hoeft te stoppen, is een van de zaken waar wij als full service reclamehuis op hameren. Als je reclame met resultaat wil, is het noodzakelijk om in te zetten op de juiste kanalen. Reclametips voor Hout De Groote Een geweldig voorbeeld is Hout De Groote. Zij […]

Lees Meer
Bel nu
Route