Zorg voor meer conversie

Carline DCNieuws, Websites

prospecten conversie

Conversie is een marketingterm. Het is het moment waarop een prospect een klant wordt. De prospect converteert. Toch zal niet elke prospect converteren. Dit zijn percentages die zelfs rond de Lees Meer

Bouw het aantal contactmomenten op

Carline DCNieuws, Websites

bouw het aantal contacten op

Testen hebben uitgewezen dat er gemiddeld 7 contactmomenten nodig zijn vooraleer een prospect effectief overgaat tot een aankoop. Een voorbeeld: Een prospect ziet jouw bestelwagen met reclame rijden (1ste contact) Lees Meer

Volg je contacten op

Carline DCNieuws, Websites

volg je contacten op

Is ‘Jij vraagt, wij draaien’ jouw motto als ondernemer?  Jouw klanten geven wat ze vragen is natuurlijk een must. Maar zorg dat het daar niet bij blijft … Prospecten die Lees Meer

Maak van je klant een ambassadeur

Carline DCNieuws

klant ambassadeur

Niks is zo krachtig als een klant die je aanbeveelt bij iemand uit zijn kennissenkring. Je kan nog de meest overtuigende argumenten op tafel leggen of de beste leverancier zijn, Lees Meer